Segítség

Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket. Ha nem találsz választ a kérdésedre, fordulj hozzánk bizalommal!

Rendelés

Hogyan működik az online rendelés?

Rendelés leadása webshopunkban nagyon egyszerű. Keress rá a kívánt termékre vagy böngéssz kategóriák szerint. A terméklistát különféle jellemzők szerint is rendezheted, például méret, ár, cél stb. szerint.

Ha megtetetszik egy termék, rákattinthatsz a termék részleteire. Miután kiválasztottad a méreted, beteheted a kosárba. Folytathatod a vásárlást vagy továbbléphetsz a kasszához.. Miután elhelyezted az összes kívánt terméket a kosárban, elküldheted a megrendelésedet. A jobb felső sarokban a „Kosár” gombra kattintva érheted el a kosarat. A pénztárban lehetőséged van az összes kijelölt termék újbóli ellenőrzésére és javítására.

Ezután ki kell választanod a számlázási, majd a kézbesítési címet és a fizetési módot. Most már csak annyit kell tenned, hogy rákattintasz a „Rendelés elküldése" gombra. Ezután megjelenik egy megerősítő üzenet, és kapsz egy visszaigazolást is a megadott e-mail címre.

Mi történik a rendelésem leadása után?

Rendelésed után visszaigazoló emailt kapsz az általad megadott email címre. Ez a visszaigazolás tartalmazza a számlázási és szállítási címet, az árakat, a fizetési módot és a csomagok számát.

Telefonon is rendelhetek?

Telefonos rendelésre nincs lehetőség.

Kötelező regisztrálni rendelés leadásához?

Rendelést regisztráció nélkül is leadhatsz. Regisztrált ügyfélként időt spórolhatsz, hiszen nem kell beírnod újra az adataidat.

Lehetséges utólag megváltoztatni a megrendelésemet?

Rendelés leadását követően nincs lehetőség annak módosítására. Lépj kapcsolaba velünk, ha még nem dolgozták fel a rendelésed, segíthetünk.

Megváltoztathatom később a kézbesítési vagy számlázási címemet?

Rendelés leadását követően nincs lehetőség cím módosítására.

Lemondhatom a megrendelésemet?

A megrendelés csak akkor törölhető, ha a megrendelés még nincs feldolgozva.
Próbálj meg kapcsolatba lépni velünk, ha tudunk, segítünk. A visszaküldésről további információt találsz itt.

Mi a rendelésem száma?

Rendelésed számát a visszaigazoló emailben találod. 7 számjegyből áll.

Miért nem választhatom ki a méretem?

Az összes elérhető méret, amely raktáron van választható. Ha a méreted nem választható, akkor elfogyott.

Előrendelést hogyan kell leadni?

Amenyiben PRE-ORDER ikont látsz a termék mellett, az azt jelenti, hogy előrendelést lehet rá leadni. Amint megérkezik hozzánk a termék, küldjük a csomagod.

Lehet, hogy a rendelt termék már elfogyott?

Bár igyekszünk mindent megtenni a 100%-os raktárkészlet pontossága érdekében, előfordulhat egy leltári hiba. Arra is van egy apró esély, hogy másik vásárló néhány perccel előtted vásárolja meg az általd választott utolsó terméket. Vevőszogálatunk több megoldást is kínálhat ilyen esetben.

  

Fizetés

Milyen fizetési módokat választhatok a fizetéshez?

A következő fizetési módok közül választhat: bankkártya, PayPal és különböző digitális pénztárcáknak. További információt a fizetés oldalon találsz.

 

Hol találom meg a bankkártyám biztonsági kódját?

A háromjegyű biztonsági kód (CVC) megtalálható a bankkártya hátoldalán.

Fizethetek részletekben?

Részletfizetésre jelenleg nincs lehetőség.

Mikor és hogyan kapom meg a számlát?

Csomagod feladásának napján e-mailben kapsz számlát. Ha megrendelésedet két szállítmányban küldték el, akkor két számlát is kapsz.

Kaphatok számlát a cégem vagy egyesületem nevére?

Természetesen számlát kaphatsz céged vagy egyesületed nevére.
Ehhez egyszerűen írd be a nevet és a címet a vállalat vagy egyesület címe alá a pénztár számlázási címében.

  

Szállítás

Milyen futárszolgálattal érkezik a csomagom?

GLS, DHL vagy a Magyar Posta kézbesíti a csomagodat attó függően, hogy melyik raktárunkból küldjük.

Mennyibe kerül a szállítás?

A lehető legolcsóbb szállítási költség érdekében lépcsős rendszert vezettünk be. Ez azt jelenti, hogy bizonyos kosár érték felett olcsóbb szállítást tudunk biztosítani.

A szállítási költségek így alakulnak:

0-11000           forintig         2499 Ft
11000-36000   forintig         1899 Ft
36000              forint felett   999 Ft

Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagomat?

Raktáron lévő termékein 1-2 napon belül feladásra kerülnek. A szállítási idő 2-5 munkanapot vesz igénybe. Személyre szabott termékek szállítási ideje a mindenkori személyre szabások számától függ.

Csomagpontra is kérhetem a csomagomat?

Csomagpontra jelenleg nem áll módunkban szállítani.

  

Visszaküldés és reklamáció

Mennyi ideig küldhetem vissza a termékeket?

Csomagod kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheted az egyes termékeket. Ne feledd, személyre szabott és használt termékeket nem áll módunkban visszavenni. Részletesen a visszaküldésről itt olvashatsz.

Hogyan működik a visszaküldés?

A csomagot saját költségen az alábbi címre küldheted:

KEEPERsport Magyarország
2890, Tata, Naszályi u 340.

Részletesen a visszaküldésről itt olvashatsz.

Cserélhetek méretet?

Közvetlen cserére nincs lehetőség. Amint megkaptuk a visszaküldött tételt és ellenőriztük, visszautaljuk a vételárat.

  

Kapcsolat

Ha nem találtál választ a kérdéseidre, fordulj hozzánk bizalommal.

Üzeneteidet várjuk hétfőtől csütörtökig 9:00-16:00, pénteken 9:00-13:00

LIVE-CHAT
Kattints a live chat ikonra és amint tudunk válaszolunk.

E-MAIL
Küldj e-mailt az office@keepersport.hu címre és 24 órán belül válaszolunk.

WHATS APP CHAT
WhatsApp üzeneteidre a +436767664611 számon válaszolunk.

TELEFON
Hívj bátran a +36203799200 számon.