Kérdésed van?

Változások a Covid-19 miatt

A jelenlegi helyzet miatt ügyfélszolgálati munkatársaink kénytelenek csökkentett munkaidőben és otthonról dolgozni. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfélszolgálatunkon minden a szokott sebességgel és profizmussal folytatódjon, de esetenként előfordulhat, hogy kérdések megválaszolása, visszáruk és visszatérítések feldolgozása lassabban történik majd. Ezért kérjük megértéseteket.

Arra törekszünk, hogy téged a legjobb és legújabb felszerelésekkel lássunk el, mindenre kiterjedően informáljunk, és személyre szólóan adjunk tanácsot. Szeretnénk neked továbbadni a szaktudásunkat, amit mi a saját futballtapasztalatunk által tudtunk megszerezni, és amit a profi kapusokkal és csúcsminőségű márkákkal együttműködve kapus területen folyamatosan továbbfejlesztünk!

Ha szükséged van segítségre, egyéni tanácsadást szeretnél vagy egyéb kérdésed lenne, akkor vedd fel egyszerűen a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal. Mindegy, hogy telefonon, skype-on, e-mailen vagy társadalmi médián keresztül, mi szívesen segítünk neked. – A kapcsolatfelvételhez itt találod a címeket:

Mikor érkezik meg a rendelésem?

A raktáron lévő árukat általában 1-2 munkanapon belül feladjuk. Feliratozás esetén - az aktuális rendelések számától függően - egy-két nap késés esetenként előfordulhat. Amint átvette a futárszolgálat a csomagodat, a Shipcloud küld neked egy csomagkövető linket az e-mail címedre. Számlád is ekkor érkezik meg, szintén e-mailben. A csomagod általában 1-2 munkanapon belül kézbesítésre kerül. Ha bármi okból kifolyólag nem kapsz csomagszámot a számlád mellé, ellenőrizd a SPAM mappádat. Ha nem jársz sikerrel, írj nekünk bátran, segítünk.

Hiányos a rendelésem. Mit tegyek?

Annak érdekében, hogy a leggyorsabban tudjunk kiszolgálni téged, több raktárral dolgozunk. Lehetséges, hogy megrendelésedet több csomagban küldjük el hozzád, így felgyorsítva a szállítási időt. A több csomagért természetesen nem számítunk fel költséget. Várható cosmagjaid számát könnyedén ellenőrizheted a rendelésed visszaigazolása segítségével. A szállítási szolgáltatót (GLS vagy Posta) a tárolási hely és a csomagmennyiség alapján automatikusan választjuk ki.

Hogyan küldhetek vissza valamit?

A visszaküldéssel kapcsolatban itt találsz információt.

Mennyi ideig tart a visszaküldött csomag feldolgozása?

Csomagod visszaérkezésétől számított 7-14 munkanapon belül feldolgozásra kerül, utána kapcsolatba lépünk veled. Fizetéseddel megegyező számlára utaljuk az áru ellenértékét.

Van utólagos lehetőség számla módosítására?

Számlát, a kiállítást követően nem áll módunkban módosítani. Kérlek ellenőrizd a számlázási cím helyességét rendelésed leadásakor, vagy közvetlenül utána.

Live chat

Kattints a live chat ikonra és amint tudunk válaszolunk.

E-mail

Küldj e-mailt a kovacsl(at)keepersport.hu címre és 24 órán belül válaszolunk.

WhatsApp elérhetőség

WhatsApp üzeneteidre a +436767664611 számon válaszolunk.

Telefon

Hívj bátran a +36203799200 számon.